‪Google+‬‏

שיטות טיפול ומניעה לשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת היא אחת התופעות המתסכלות ביותר, המעיבות על חיי אישות סדירים. היא מתסכלת את הגבר ואת האישה. שניהם חשים כי היא גורמת לאי מיצוי מלוא הפוטנציאל הגלום במין מספק.

שפיכה מוקדמת היא תופעה המצדיקה ואולי אף מחייבת מתן מענה. אין סיבה להשלים עמה. היא עלולה להיגרם מסיבה אחת או משילוב של סיבות פיזיולוגיות, נפשיות וכאלה הנובעות מאופיה של מערכת היחסים הזוגית. עלולים לסבול ממנה גם גברים אשר בריאותם תקינה לחלוטין, הם אינם סובלים, כביכול, מבעיות מכל סוג שהוא.

>> הגורמים לשפיכה מוקדמת

התופעה עלולה להיגרם מצריכה מוגברת של אלכוהול וסמים, השמנת יתר, העדר פעילות גופנית, ניתוח באזור איבר המין , חרדת ביצוע, מצבי רוח קיצוניים לכאן (מאניה) או לכאן (דיפרסיה). אבחון אחת או יותר מהסיבות האפשריות כגורמים לשפיכה מוקדמת בהחלט עשויה לתת לה מענה ולאפשר לגבר לשלוט בשפיכה ולהאריך את משך המגע המיני ובתוך כך להעצים את הנאתו ואת הנאת בת זוגו.

>> מחקרי שפיכה מוקדמת

מחקרים מוכיחים, כי כ- 30% מגברים (בעיקר צעירים) לוקים בתופעה וסובלים ממנה. על פי עדות אורולוגים, לפי התרשמותם משיעור הגברים הפונים אליהם בשל תופעה זו גבוה פי שניים בקירוב. הם מעידים גם כי בעוד בעבר השפיכה המוקדמת אפיינה בעיקר צעירים, כיום לא מעט מבוגרים מתלוננים עליה.

>> שיטות טיפול ומניעה מומלצות בשפיכה מוקדמת

עם שיטות הטיפול המומלצות נמנות טיפול התנהגותי, אשר במהלכו ניתן לאפיין ולאבחן סיבות אפשריות לתופעה כגון: מתח, חרדה (לרבות חרדת ביצוע), דיכאון, סף גירוי נמוך של איבר המין, רמה נמוכה של סרוטונין ועוד.

יש מטפלים המליצים על תרגול שליטה בשפיכה על ידי אוננות, שבמהלכה עוצרים מדי פעם וממשיכים בגירוי עצמי במשך 20 שניות וחוזר(ים) חלילה; אימון בשליטה עצמית על ידי לפיתה חזקה של איבר המין ממש על סף השפיכה; כיווץ והרפיה מהירים ותכופים של שרירי האדן מחזקים אותם ומשפרים את השליטה בהם.

יש רופאים הממליצים למטופליהם תרופות הנמנות עם משפחת התרופות המעכבות ספיגת סרוטונין מהסוג המוצע לסובלים בדיכאון. תרופות אלה מאריכות את משך הזמן עד לשפיכה.

עם זאת, יש הנמנעים מלקיחת תרופות  לטיפול בתופעה זו אם בשל ריבוי התרופות שהם צורכים זה מכבר כמענה לתופעות אחרות שהם לוקים בהן וסובלים מהן, ואם בשל החשש מהשפעות תופעות הלוואי של התרופה.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולקבל מידע, ייעוץ והצעת מחיר לרכישה מאובטחת ודיסקרטית לחלוטין של כמוסות גברא פרו שישפרו את חיי האישות שלכם, יהפכו אתכם ואת בנות זוגכן לאנשים מסופקים ושמחים.

לחצו כאן לקבלת מידע אודות פתרונות טבעיים לטיפול בשפיכה מוקדמת

להזמנת כמוסות גברא PRO בצורה דיסקרטית וישירה הביתה לחץ כאן > מיוצר במפעל בעל רישיון משרד הבריאות מס' 4/939 תחת דרישות תקן G.M.P. ו- ISO2200