‪Google+‬‏

פתרונות טבעיים לכוח הגברא

תרופות טבעיות לכוח הגברא

הויאגרה היא ככל הניראה התרופה המוכרת והידועה ביותר בעולם, אך האם היא היעילה מכולם והבטוחה מכולם? התשובה היא לא בהכרח. גברים רבים מנועים מלעשות בה שימוש מסיבות רפואיות, אך גם מסיבות עקרוניות תוך רצון להימנע משימוש בכימיקלים למשל. הבשורות הטובות הן שכיום כמו בעבר ישנן תרופות טבעיות לכוח הגברא, שאינן מכילות רכיבים כימיים מסוכנים.

מאז ומתמיד היה כוח הגברא נושא מרכזי שהעסיק את הגברים בכל מקום בעולם, רובם ככולם ביקשו ליהנות מחיי מין מלאים, מזיקפה חזקה וממושכת שתאפשר אקט ארוך ומענג ומשליטה מלאה באיבר המין. העיסוק הפאלי הזה נגע לא רק בצורך האנושי האינסטנקטיבי להתרבות או ברצון ליהנות גרידא אלא גם בפן המנטלי, בגבריותו של הזכר ובמקום אותו הוא תופס בהיררכייה המקומית.

מומלץ: אבקת פין של שור

חוקרים ואנתרפולוגים גילו עדויות לשימוש בתרופות טבעיות לכוח גברא עוד בעת העתיקה. רופאי האליל והמטפלים בשבטים הקדמונים (באפריקה בעיקר וגם במזרח הרחוק ובשבטים אינדייאנים באמריקה דאז) נהגו לרקוח את התרופות הללו מהטבע הסובב אותם, הם האמינו כי איברי מין גדולים של חיות בר נושאים בחובם סגולות מיוחדות המסייעות לחיזוק כוחו של הגבר האנושי, לפיכך היו צדים את שור הבר, את האריה או הקרנף, מייבשים את איברי מינו הזכריים והופכים אותם לאבקה ששימשה כתרופה טבעית לחיזוק כוח הגברא.

בארצות המזרח ובעיקר ביפן ובסין ניתן גם כיום לרכוש אבקות ומשחות העשויות חומרי גלם דומים, המקומיים עדיין מאמינים בסגולותיהם המופלאות.

כוחם המופלא של עשבי המרפא

הרפואה הקונבנציונלית אימצה זה מכבר את הרפואה האלטרנטיבית ורואה בה שותפה אקטיבית ולגיטימית לטיפול בקשת רחבה מאד של בעיות בריאות ובין היתר גם בטיפול מיני (אפילו כחלק מסל הטיפולים של קופות החולים בישראל ובמקומות רבים בעולם).

בניגוד לאבקת פין הקרנף שתכונותיה מוטלות בספק לצמחים ולעשבים הגדלים בטבע כוחות מוכחים. לא מדובר בקסם או בלהטוט, אלא בחומרים פעילים המצויים בעשבי המרפא ובצמחי המרפא וכאשר יודעים להפיק אותם בצורה הנכונה ולהתאים אותם לצורכי המטופל הרי שמתקבלת תרופה רבת עוצמה.

התהליך הינו פשוט, נוטלים מעשבי המרפא הגדלים בטבע ומבודדים את החומרים הפעילים בהם ואת תכונותיהם. למשל, הרגעה (זוטא), המרצה של הדם או האטת קצב הלב (זלוע), הקלה בדרכי הנשימה (תמצית אקפליפטוס), הסדרת מערכת העיכול (פרי השזיף) ועוד.

תרופות טבעיות לכוח הגברא מתבססות על חומרים פעילים אלו, בהם ניתן למצוא ויטמינים ומינרלים, רמות שונות של אבץ (המסייע בייצור זרע ובהגברת הסטטוסטורון למשל) וחומרים נדרשים אחרים, כולם ללא יוצא מן הכלל בטוחים לשימוש.

תרופות טבעיות לכוח הגברא מתבססות לא פעם על רכיבים פעילים המסייעים לזרימת הדם בגופנו. ככל שהזרימה חזקה וטובה יותר כך האפשרות להגיע לזיקפהולחזק את כוח הגברא עולה, למשל שימוש בדבש זלוע (המופק מהצמח "זלוע"), הידוע ביכולתו לשפר את כוח הגברא בעזרת חיזוק זרימת הדם.

אנחנו בטבע דיירקט מאמינים כי לכל גבר (ולכל אישה כמובן) יש זכות לחיי מין מהנים ומלאי תשוקה. זו גם הסיבה שאנו משקיעים מאמצים אדירים בפיתוח מוצרים טבעיים .

כמוסות הגברא PRO מסייעות להגברת החשק, התשוקה וההנאה במיטה , עוזרות לתחושת הגבריות והביטחון, לחיי האהבה מענגים ולילות ארוכים ומהנים.

אודות רכיבי גברא פרו

המוצר אינו תרופה ולא נועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי.

המידע באתר אינו רפואי ואינו התוויתי  ואינו מבוקר ע"י משרד הבריאות.

 

להזמנת כמוסות גברא PRO בצורה דיסקרטית וישירה הביתה לחץ כאן > מיוצר במפעל בעל רישיון משרד הבריאות מס' 4/939 תחת דרישות תקן G.M.P. ו- ISO2200