הקשר בין טיפוח גברי לחשק מיני

היכולת לעורר תשוקה מינית אצל בת הזוג שלך תלויה במצב הרוח שלך, בעונת השנה, במאמץ שאתה משקיע בזמן האחרון במערכת היחסים שלכם כמו גם בטיפוח העצמי שלך. זה יהיה קל מאוד להאשים את התשוקה המינית המופחתת בעובדה שאתם יחד כבר כמה חודשים או שנים. אבל האמת היא שתשוקה מינית פוחתת במערכות יחסים שבהן הקשר הזוגי לא מקבל כבר זמן מה את העדיפות הראשונה.

לא את הזמן אתם צריכים להאשים, אלא את המאמץ הדל שאתם משקיעים באופן מודע במערכת היחסים ובטיפוח העצמי. למשל, מתי לאחרונה ביקרת במכון שיזוף לגברים, רק כדי להיראות מושך ורענן יותר בעיניה? או מתי חיפשת דרך יעילה כדי לטפל בבעיית אין אונות אשר גורמת לירידה בחשק המיני של שניכם?

 

טיפוח גברי לא מסתכם רק במכון יופי אלא נוגע גם לטיפוח הנשמה

תחום הטיפוח חצה זה מזמן את הגבול שעובר בין שני המגדרים, והוא כבר לא מנת חלקן של הנשים בלבד. גברים רבים בוחרים היום להיעזר במכוני טיפוח מיוחדים כדי לשמור על מראה בריא ורענן בעזרת טיפולי אנטי אייג׳ינג, טיפולי פיגמנטציה ואקנה או טיפולים להסרת שיער במקומות אינטימיים ואחרים, באמצעות לייזר או שעווה לגברים.

הקשר בין מראה מטופח ונעים לעין, לבין משיכה מינית, הוא כמעט מובן מאליו ואין צורך לדון בו. אישה מוזנחת לא מושכת, ממש כמו שגבר מוזנח אינו מושך.
אבל, אם הטיפוח העצמי הוא לא הבעיה הגורמת לקשיים בחיי האהבה שלך, יש כמה דרכים אחרות שיוכלו לעזור לך לטפח את העצמי, ואגב כך גם להגביר את הליבידו שלך ואת התשוקה המינית בין שניכם.

להשתמש בטבליות טבעיות

אם אתה סובל מקשיי זקפה, תוכל להיעזר בטבליות המציעות תחליפים טבעיים לוויאגרה. טבליות אלה יאפשרו לך לשפר את יחסי המין וליהנות מחיי אהבה משופרים שמתבטאים בזקפה קשה, מלאה ויציבה, זמן משגל ארוך ועוצמת הנאה שעליה חלמתם שניכם וקיוויתם שתהיה מנת חלקכם.
אמנם גלולות קסם המשפרות את כוח הגברא יכולות לתרום רבות למערכת היחסים ולעוררות המינית, אבל כאמור, לפעמים אין אונות אינה לב הבעיה, ואז צריך להשקיע בכיוונים אחרים במטרה להחזיר או לעורר את התשוקה המינית שנרדמה.

להסיר מחסומים מיניים

אין דבר שמקטין את התשוקה המינית כמו מחסומים מיניים בין שניכם שלא נפתרו. אם אתה גבר שסובל מטראומה מינית בגלל חוויה שלילית שעברת בעבר, גבר שחווה חרדת ביצועים מוגברת או גבר שהוא תוצר של חינוך שראה במין משהו מלוכלך – מחסומים מיניים שכאלה יכולים לעצור את הזרימה הטבעית של התשוקה המינית שלך.

כמובן שאפשר להיות בעל ליבידו גבוה ובו זמנית עם מחסומים מיניים לא פתורים, אבל הסקס הוא לעתים קרובות ממלא יותר, מחובר ומבורך יותר כאשר אתה יכול להופיע במיטה כפי שאתה באמת, מבלי להסתתר מאחורי שום מחסום.
המשמעות היא, שאם למשל אתה סובל משפיכה מוקדמת, טפל בה. לא יעזור אם תנסה להסתיר אותה ולהתעלם ממנה על ידי הימנעות מיחסי מין. למרבה המזל, בנוסף לטיפולים בשיטות הרגילות, אפשר גם להיעזר בתרופה טבעית ללא מרשם, שמסייעת להאריך את משך החדירה או לחזק את הזקפה. בין אם אתה עובד על עצמך או נעזר במטפל, הכרה ועבודה על המחסומים המיניים שלך הן הצעד הראשון להגדלת התשוקה המינית שלך ושל בת הזוג שלך.

להעיר את הגוף

עם האופן שבו אנו מחוברים היום בחברה המודרנית (כאשר הטכנולוגיה היא גורם קבוע בחיי היומיום שלנו), לפעמים אתה אולי מרגיש כאילו אתה רק ראש וזוג ידיים. ואתה כל כך בתוך הראש שלך, עד שלעתים קרובות אתה מרגיש מנותק מהגוף ומהלב שלך. ואם דיברנו על התחברות מחדש ללב שלך, על ידי הסרת המחסומים המיניים שלך, באותה מידה חשוב גם שתוכל להתחבר מחדש לגוף שלך.

אז איך בדיוק תוכל שוב להתחבר לגוף? תתחיל לנוע, לזוז. צא להליכות ולפעילות גופנית. גש למכון לקבל עיסוי כייפי. ופנק את עצמך באמבטיה חמה, עד שתרגיש שהמים מלטפים אותך לכול אורך הגוף. בקיצור, נסה לחוות הנאה מהגוף שלך ולהפוך זאת להרגל קבוע.

להוריד את האורגזמה מהרשימה

גברים רבים, ואולי גם אתה, מודאגים שמא בת הזוג שלהם לא זוכה לאורגזמה מספיק פעמים ואולי היא בעצם לא מסופקת. אגב, גם לא מעט נשים נלחצות כשהן לא בטוחות אם בן הזוג שלהם הגיע לאורגזמה במהלך המגע המיני, או לא.
העצה הטובה ביותר היא להוריד את האורגזמה מהרשימה. תוכל לעשות זאת על ידי החלטה משותפת שהאורגזמה היא לא אופציה בלילות מסוימים, או במהלך פעילות מינית ספציפית.
על ידי הוצאת האורגזמות מהתמונה, אתה ובת הזוג חופשיים לחוות באופן מלא את ההנאה המינית שהגוף שלך ושלה רוצה באופן טבעי, מבלי להרגיש שיש לכם מטרה שאתם חייבים להשיג.
אם מעולם לא חוויתם משחק מיני נרחב ללא אורגזמות, מומלץ לנסות. זה יפה, זה מרגיע, וזה יכול להיות תרגיל נפלא לחיבור בין שניכם.