זיוף ויאגרה וסיאליס

איך מזהים זיוף של כדורים

בשנים האחרונות מתמודדת תעשיית התרופות עם תופעה של זיופים. חברות שמנצלות את העובדה שמטופלים רבים מתקשים לממן תרופות יקרות יוצרות תחליפים זולים ומזוייפים ומכנות אותם בשם דומה לתרופה המקורית. כתוצאה מכך נוצרים מצבים שיכולים להיות מסכני חיים עבור גברים ונשים כאחד.

בכל הקשור לתרופות לטיפול בתפקוד המיני אצל גברים, כמו סיאליס וויאגרה, תעשיית הזיוף היא בקנה מידה עצום. כולנו מכירים את המיילים שמזמינים אותנו לרכוש תרופות במחיר מיוחד וללא מרשם רופא. למעשה ברוב המקרים מדובר בזיוף חמור של התרופות.

  • איך יודעים שמדובר בזיוף

בשורה התחתונה – אי אפשר לקנות תרופות כמו ויאגרה וסיאליס ללא מרשם רופא. תרופות שמוצעות לכם כויאגרה או סיאליס יכולות להתברר כזיוף. תרופת דמה שאין לה השפעה כלל על הגוף או תרופה עם השלכות בריאותיות קשות ומסוכנות, שהרכב החומרים בה אולי דומה לזה של ויאגרה וסיאליס אך יכול להיות גם שונה. הדרך הראשונה לזהות זיוף הוא כאשר מציעים לכם לרכוש תרופות ללא מרשם רופא.

דרך נוספת לזהות זיופים היא לקרוא את עלון השימוש או את מה שכתוב על הקופסה. שמות לא מוכרים שמבטיחים שהם תחליף לויאגרה או סיאליס, חברות שלא מוכרות ואין עליהן פרטים, מחירים נמוכים באופן חשוד ותרכובת חומרים שאינה זהה לזו של ויאגרה או סיאליס – כל אלו סימנים לזיוף של התרופה.

הוכחה נוספת שמדובר בזיוף היא היעדר אישור של ה-FDA. ויאגרה וסיאליס הן תרופות מאושרות על ידי ארגון הבריאות האמריקאי וזה מצויין על הקופסה. כך גם במקרה של אישור משרד הבריאות הישראלי. אם אין את האישורים האלו על העטיפה, פירוש הדבר בדרך כלל שמדובר בזיוף מסוכן.

לבסוף, אי אפשר להתעלם מסוגיית המחיר. מחיר נמוך באופן מחשיד הוא בדרך כלל סימן לזיוף. אל תתפתו לרכוש תרופות דרך האינטרנט במחיר נמוך מאד או דרך מיילים שהגיעו אליכם ממקור לא ברור, גם אם המחיר מסנוור.

  • הסכנות ברכישת זיוף – חמורות

יותר מהכל חשוב לזכור שלא משנה אם מדובר בזיוף או בויאגרה שנקנית ללא מרשם רופא, יש סיבה שצריך ללכת אל הרופא לפני שמקבלים את התרופה. הסיבה היא שתרופות לשיפור התפקוד המיני מתאימות לאנשים בריאים, שאינם סובלים מבעיות לב, בעיות במערכת העיכול, בכבד או בכליות ומבעיות שונות. הסכנה ברכישת תרופה מזוייפת הופכת הרבה יותר חמורה כאשר התרופה לא עברה דרך ידי הרופא והמטופל לא עבר בדיקות שיוודאו שהוא כשיר להשתמש בתרופה.

  • גברא פרו – לחיי מין מהנים ומלאי תשוקה

בעיות זקפה יכולות להופיע בכל גיל ולהשפיע על החשק המיני ועל ההערכה העצמית של כל גבר. לא חייבים לקחת תרופות עמוסות כימיקלים כדי לפתור את הבעיה. גברא פרו היא ערכת כמוסות מחומרים טבעיים בלבד שאפשר לקחת לאורך זמן ומסייעות בשיפור חיי המין. עם גברא פרו תוכל לשפר את היכולות המיניות שלך בקלות ללא תופעות לוואי וסכנות בריאותיות המשויכות לחלק מהפתרונות המוצעים כיום.