מהי שפיכה מוקדמת

 

שפיכה מוקדמת, טיפול בשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת אינה תופעה רצויה או נעימה, מדובר בבעיה חמורה שעלולה להוביל את הגבר הסובל ממנה להימנעות מוחלטת מקיום יחסי מין ומתופעות לוואי נפשיות קשות ביותר. אין ספק שלא כל הגברים חווים בצורה כה דרמטית את הבעיה אך עבור רובם מתבטא חוסר היכולת לשלוט בזמן השפיכה או במילים אחרות חוסר היכולת לענג את בת הזוג באמצעות משגל ארוך באופן מתסכל, קשה ומטריד.

>> פונים לקבלת טיפול מקצועי

שפיכה מוקדמת נחשבת לבעיה נפוצה מאד, בעיקר בעולם המערבי. מאות אלפי גברים ברחבי העולם סובלים ממנה לפרק זמן מסויים בחייהם או באופן קבוע. רופאים ומטפלים מיניים מצליחים להביא מזור לגברים שפונים לטיפול בשפיכה מוקדמת , זאת באמצעות התייחסות ממוקדת ומעמיקה לסיבות שהובילו אל התופעה כאשר ההתייחסות לבעיה משתנה מגבר לגבר בהתאם לרקע המיני שלו, לרקע הבריאותי שלו וכן לעברו המנטלי ולאורח חייו.

>> מתי התופעה הופכת לבעיה?

ידוע כי שפיכה מוקדמת היא מנת חלקם של נערים בעלי ניסיון קטן יחסית בקיום יחסי מין למשל, ההתרגשות וסערת הרגשות מובילה אותם לפלוט בשלב מוקדם מאד באקט המיני. עם זאת הנסיבות מגדירות את התופעה בשלב זה כחוסר ניסיון ולא כבעיה הדורשת טיפול (תוך הבנה כי ככל שהניסיון יגדל וההתרגשות תפחת כך יוכל הנער להאריך את האקט ולשלוט ברגע השפיכה).

טיפול בשפיכה מוקדמת

לעומת זאת גברים בעלי חיי מין בריאים, זוגיות טובה ואורח חיים תקין הנתקלים לפתע בבעיה של שפיכה מוקדמת נדרשים לבצע בירור מעמיק יותר ולחפש אחר מקור הבעיה. על מנת להיות יסודיים יש להתייחס לאלמנטים נפשיים, פיזיולוגיים וזוגיים.

נטילת תרופות כרוניות באופן יומי, צריכת סמים או אלכוהול, השמנת יתר, חוסר בפעילות גופנית, ניתוח באיזור איבר המין, ערמונית מוגדלת וסיבות נוספות יכולות בהחלט להשפיע על התפקוד המיני בדרכים שונות, ובין היתר גם להביא לשפיכה מוקדמת. אל תזניחו את הסימפטומים, גשו לקבלת טיפול בשפיכה מוקדמת אצל רופא מומחה.

>> פונים לטיפול פסיכולוגי

תופעות נפשיות כגון פגיעה מינית, חוסר בטחון עצמי, חוסר בניסיון מיני, חרדת ביצוע, דיכאון או מצבי רוח קיצוניים ועוד משפיעות גם הן על חיי המין ועשויות להוביל לשפיכה מהירה. כמוהן גם בעיות זוגיות, קשיים חמורים במערכת היחסים או תהליך גירושין למשל.

עולם הפסיכולוגיה מכיר באספקט המרכזי שיש לנפש על התפקוד בחדר המיטות. השפעת המצב המנטלי של האדם כמו גם תכונות האופי שלו, תפיסת העולם שלו וכן האירועים הנפשיים שהוא חווה במהלך היום יום הינה עצומה.

לפיכך גם במידה של שפיכה מוקדמת כתופעה קבועה בחייו של הגבר וגם במקרה של תקופה זמנית יש לבחון את הבעיה מהצד המנטלי שלה.

אנחנו בטבע דיירקט מאמינים כי לכל גבר (ולכל אישה כמובן) יש זכות לחיי מין מהנים ומלאי תשוקה. זו גם הסיבה שאנו משקיעים מאמצים אדירים בפיתוח מוצרים טבעיים .

כמוסות הגברא PRO מסייעות להגברת החשק, התשוקה וההנאה במיטה , עוזרות לתחושת הגבריות והביטחון, לחיי האהבה מענגים ולילות ארוכים ומהנים.

המוצר אינו תרופה ולא נועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי.

המידע באתר אינו רפואי ואינו התוויתי  ואינו מבוקר ע"י משרד הבריאות.

 

להזמנת כמוסות גברא PRO בצורה דיסקרטית וישירה הביתה לחץ כאן > מיוצר במפעל בעל רישיון משרד הבריאות מס' 4/939 תחת דרישות תקן G.M.P. ו- ISO2200