המדריך המלא לויאגרה

ויאגרה – המדריך המלא

ויאגרה (Viagra) היא תרופה שהומצאה על ידי חברת פייזר האמריקאית והפכה עם השנים לאחת התרופות המובילות בתחום הטיפול באין אונות. היא קיבלה את האישור של ארגון הבריאות האמריקאי בשנת 1998. התרופה פותחה בתחילה כדי לסייע לחולי לב הסובלים מתעוקת חזה, כשהיא מתבססת על חומרים פעילים המסייעים בהרחבת כלי דם. אותם חומרים פעילים נמצאו כיעילים גם בטיפול בבעיות זקפה אצל גברים ומאז החלה התרופה לצבור פופולריות בקרב גברים בכל רחבי העולם.

הויאגרה מורכבת מחומרים פעילים, בעיקר מחומר בשם סילדנאפיל, אשר מסייע להרחבת כלי דם. בעבר היא כונתה גלולת הפלא, אבל מאז הומצאו ופותחו פתרונות נוספים לטיפול באין אונות, שחלקם טבעיים יותר ואינם מלווים בתופעות הלוואי של הויאגרה, עליהן נפרט מיד.

  • איך זה עובד

הויאגרה פועלת למעשה לזרימת דם מואצת אל איבר המין. גברים שסובלים מבעיות זקפה ואין אונות מגלים שבאמצעות לקיחת ויאגרה הם יוצרים זרימת דם גוברת אל הפין וכך מתבצעת למעשה במצב של גירוי מיני זקפה תקינה. הזקפה שומרת על עצמה גם במהלך המגע המיני ולכן אין מצב של אין אונות.

את הויאגרה נוטל המטופל לפני קיום יחסי המין וההשפעה תהיה קצרה יחסית. במהלך זמן ההשפעה של התרופה מתבצעת הרחבה של כלי הדם בגוף, זרימת דם לכיוון הפין ואפשרות למגע מיני עד לשפיכה. לצד החומרים המרחיבים את כלי הדם פועל חומרים פעילים שתפקידם ליצור רפיון שרירים כך שזמן הזקפה יהיה ארוך יותר.

את הויאגרה יש לקחת כ-45 דקות לפני המגע המיני והיא ממשיכה להשפיע במשך כ-4 שעות. אם במהלך טווח הזמן הזה ישנו גירוי מיני התרופה תתחיל להשפיע על איבר המין.

חשוב לציין שויאגרה היא תרופה לאין אונות פיזית, אך היא אינה מסייעת במקרים בהם יש צורך בטיפול רגשי או נפשי כדי לפתור בעיה מינית. בנוסף, חשוב להיות קשובים לתופעות הלוואי ולסכנות הכרוכות בנטילה קבועה של התרופה.

  • מתי אסור להשתמש בויאגרה

כמו כל תרופה, גם ויאגרה מורכבת מחומרים פעילים שיכולים ליצור סכנות במקרים מסויימים. מסיבה זו חשוב לקבל ליווי של רופא מטפל לפני שלוקחים את התרופה. בויאגרה אין להשתמש במקרים שבהם סובל המטופל ממחלות לב, בעיות לחץ דם וכלי דם, מחלות כבד וכליות ונטילת תרופות שמכילות ניטרוגליצרין.

בין תופעות הלוואי המוכרות בנטילת ויאגרה: כאבי ראש חזקים, אדמומיות העור, טשטוש ראייה, צרבת ובעיות במערכת העיכול. תופעות הלוואי חולפות לאחר השימוש בתרופה.

  • גברא פרו – טבעי ללא מרשם רופא וללא תופעות לוואי

כדאי להכיר את גברא פרו. גברא פרו הן כמוסות טבעיות המאושרות לשיווק בארץ בארצות הברית ובאירופה, שנלקחות בצריכה יומית ללא מרשם רופא. הכמוסות עשויות מחומרים טבעיים ואין להן תופעות לוואי, הן משפרות את החשק המיני ואת חיי המין באופן משמעותי.