טיפים לזוגיות וחיי מין בריאים

טיפים לזוגיות וחיי מין בריאים

השיגרה היא הרכבת המהירה בעולם, טרם נבחין ביום שעלה שוקעת לה השמש על יום נוסף, הריצות והילדים, העבודה והמוסך, הקניות והחגים והנה חלפה לה עוד שנה ואיתה גם הברק והניצוצות שהיו פעם חלק בלתי נפרד מהזוגיות וחיי המין שלכם. אז איך בכל זאת משמרים את הלהבה? כיצד מטפחים את חיי המין והופכים את הזוגיות למאושרת? חלק מהתשובות לשאלות הללו מופיעות ממש כאן למטה ברשימת הטיפים שאספנו עבורכם, כולם פשוטים וקלים מאד לביצוע. אז למי אתם מחכים?

האם אתם באמת מקשיבים?

פנו זמן לסקס

זוגיות וגם יחסי מין מבוססים על הקשבה. התחושה המתקבלת אצל הפרטנר שלכם כאשר מקשיבים לדבריו ולרחשי ליבו מתורגמת מיד לאהבה, הרגש החם הזה יוצר קרקע נפלאה לזוגיות יציבה. במקרה הפוך, חוסר הקשבה הוא עקב אכילס של זוגות רבים ועלול לגרור אתכם למקומות שליליים במיוחד.

נוסיף ונציין כי תרגיל פשוט בהקשבה מינית עשוי לשדרג את חיי המין שלכם פלאים. בקשו מהפרטנר שלכם הדרכה מעשית ועיונית לגבי הדרך הטובה ביותר לענג אותו, אחר כך צאו לסטאג' הדדי. לא תאמינו איזו אורגזמה מופקת מקשב בסיסי.

 פנו זמן לסקס

אל תשאירו את חיי המין אי שם בתחתית רשימת המטלות, סקס דורש זמן ונחת רוח. קבעו דייט לסקס, פנו את הבית, כבו פלאפונים והקדישו לעצמכם כמה שעות מרוכזות של עונג צרוף.

היצירתיות משתלמת

מעשה האהבה, כמו כל דבר אחר בחיים, עשוי להפוך לרוטינה, בעיקר אצל זוגות שהפן היצירתי שלהם אינו דומיננטי במיוחד. ובכן, צאו מהקופסא ושדרגו את חיי המין שלכם. נסו תנוחות חדשות, משחקי תפקידים, אוכל סקסי, לוקיישנים מאתגרים ועוד. אט אט תגלו עד כמה היצירתיות משתלמת.

לפנק, לפנק, לפנק

קנה לה זוג תחתוני תחרה סקסיים, השאירי לו פתק עם רשימת הדברים שהיית רוצה לעשות לו, איתו וכו', תפתיע עם פרחים גם כשיום ההולדת שלה עוד רחוק, בשלי לו ארוחה מפנקת בשלושה חלקים, בחר את הפירות האקזוטיים ביותר בסופר ותכין אותם כתרכובת הסקס ללילה הקרוב. אגב סוף שבוע במלון או כרטיסי טיסה מעולם לא התקבלו בפרצוף חמוץ. החוכמה בשימור הזוגיות היא פשוט לא להפסיק לפנק, לפנק לפנק.תפתיע אותה!

הטיפים של הרמב"ם

מספרים על הרמב"ם שהיה רופא דגול, יום אחד פנה אליו המלך הישמעאלי וביקש שיכתוב עבורו עצות לשיפור חיי המין שלו. הרמב"ם התייחס מאד ברצינות לכוח הגברא של המלך ומכיוון שאנו סומכים על כבוד הרב-הדוקטור החלטנו לשתף אתכם בהמלצותיו הרפואיות.

יש להימנע מקירור הגוף אלא לשמור על חומו טרם המשגל ובמהלכו, יש לנהל שיחה עמוסת מחמאות (ראה טיפ בשם "האם אתם באמת מקשיבים") וכן להקפיד על אכילת מזונות מסויימים כגון: שומר, נענע, שקדים ופיסטוקים, ענבים, שתיית מי דבש, אספרגוס וגם חלמון ביצה.

קחו הפסקה

סקס על בסיס יומי הוא דבר נפלא המעיד על תשוקה גדולה. התכיפות מאפיינת בדרך כלל את השלב הראשוני יחסית של מערכת היחסים. עם זאת סביר להניח שככל שיחלפו החודשים והשנים תפתח התדירות ותתייצב על מספר פעמים בשבוע במקרה הטוב.

כך או כך כדאי מאד לשמור על הפסקות מדי פעם, במהלכן יש לבנות מתח מיני וגירוי אירוטי בלתי ממומש. לאחר כמה ימים שכאלה יחסי המין שלכם יזכו לשידרוג של ממש ולשיאים חדשים, הבטחה שלנו.

אנחנו בטבע דיירקט מאמינים כי לכל גבר (ולכל אישה כמובן) יש זכות לחיי מין מהנים ומלאי תשוקה. זו גם הסיבה שאנו משקיעים מאמצים אדירים בפיתוח מוצרים טבעיים .

כמוסות הגברא PRO מסייעות להגברת החשק, התשוקה וההנאה במיטה , עוזרות לתחושת הגבריות והביטחון, לחיי האהבה מענגים ולילות ארוכים ומהנים.

 

המוצר אינו תרופה ולא נועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי.

המידע באתר אינו רפואי ואינו התוויתי  ואינו מבוקר ע"י משרד הבריאות.

להזמנת כמוסות גברא PRO בצורה דיסקרטית וישירה הביתה לחץ כאן > מיוצר במפעל בעל רישיון משרד הבריאות מס' 4/939 תחת דרישות תקן G.M.P. ו- ISO2200