‪Google+‬‏

סקס ואוכל הגברת התשוקה בזוגיות

סקס ואוכל הם כלים שלובים או שני סיבים השזורים בחוט אחד. מאכלים ומשאות מסוימים ידועים ומוכרים כמעוררי תשוקה, אם באופן ישיר ואם באופן עקיף: הם משפרים ומגבירים את זרימת הדם, מרגיעים את מערכת העצבים ( כוסית קטנה של יין ביום היא מינון מומלץ) מגבירים את הפרשת הסרטונין- ההורמון הגברי – במוח ואת הרגישות לעור (שוקולד מריר), שומרים על תאי הזרע ( אגוזי ברזיל מקוריים) משפרים את הזקפה ( מאכלים עשירים בחומצות אמינו כגון ירקות ירוקים, אגוזי קשיו, בוטנים, דגני בוקר, מאכלים עשירים בסיבים כגון אוכמניות ועוד).

השפעת המזון על הגברת החשק המיני

גם ולא אחת בעיקר לעיצוב המזון ולאופן הגשתו השפעה על הגברת התשוקה: כאשר מזונות מעוצבים בדוגמת איברי מין, לדוגמה,או כאשר סירופים, קצפות וממרחים שונים משמשים כמאיצי גירוי ועוד.

גברא פרו, כמוסות לחיי מין טובים מלאים ומהנים טבע דיירקט, המיוצרים על טהרת רכיבים טבעיים בלבד, ללא שום תוספים מלאכותיים, עומדים בכל תקני האיכות והבטיחות של משרד הבריאות.

שימוש בהן מגביר את ההנאה, מאשר לחוות ריגושים מיניים ללא חשש ותורם לחיזוק הדימוי והביטחון העצמי. הערך המוסף של השימוש בכמוסות בא לידי ביטוי בשיקום מערכות יחסים זוגיות הנפגמות ונפגעות בשל חיי מין שאינם תקינים מכל סיבה שהיא.

אין ספק כי גם לארוחה טובה, הנאכלת באווירה רגועה ורומנטית, כאשר זמן האיכות שבמסגרתו הזוג אוכל הוא משמעותי ביותר להעשרת הזוגיות ולהעצמתה, מהווה מרכיב חשוב ביצירת אווירה חושנית, אשר שימוש בכמוסות מאפשר הן לגבר והן לאישה להפוך את הכניסה למיטה להמשך טבעי וישיר של הערב הרומנטי שהחל או המשיך באוכל טוב.

הקשר בין תשוקה לזוגיות טובה

תשוקה משמרת את הזוגיות. רבים סוברים כי תשוקה היא תנאי הכרחי לקיומה של זוגיות ארוכה וחזקה, גם אם הביטוי שלה אינו בהכרח ואינו תמיד קיום יחסי מין. אבל מצד שני- העדר היכולת לקיים יחסי אישות מהנים וממושכים מהווים פגיעה בזוגיות עד כדי איום עליה.

אנחנו מזמינים אתכם, הגברים, לא להירתע ולא להתבייש ולפנות אלינו באמצעות מספר הטלפון או הטופס המקוון  ובכך להתחיל ליהנות כבר מעצם הידיעה כי הפתרון המיוחל בדרך אליכם.

זכותכם המלאה לממש את המיניות שלכם. אין שום סיבה כי גם אם קיימת בעיה  ביכולת לקיים יחסים תשלימו עמה  ותיכנעו לה. גברים רבים שהתנסו בשימוש בכמוסות גברא פרו מעידים כי חייהם השתנו ללא הכר מאז החלו להשתמש בהן. שיפור חיי האישות שלהם תרם לשיפור באיכות חייהם והשיב להם את שמחת החיים הפשוטה שאבדה להם. אתם יכולים עוד היום להצטרף אל מאגר הלקוחות ההולך וגדל שלנו ולהימנות עם המון גברים מסופקים, שנהנים מחיי מין מלאים ומהנים.

הכמוסות המוזמנות יגיעו לביתכם בהקדם באופן דיסקרטי לחלוטין. התשלום ייעשה באמצעות מנגנון הסליקה המאובטח, שאף הוא שומר על חסיון הפרטים שלכם.

לטיפים לחיי מין בריאים לחץ

להזמנת כמוסות גברא PRO בצורה דיסקרטית וישירה הביתה לחץ כאן > מיוצר במפעל בעל רישיון משרד הבריאות מס' 4/939 תחת דרישות תקן G.M.P. ו- ISO2200