חוסר חשק מיני אצל גברים

סיבות לחוסר חשק מיני אצל גברים

גברים רבים סובלים מבעיות של חשק מיני. הם מגיעים למצב אינטימי עם בת זוגם ואינם מסוגלים לתפקד, הם לא מרגישים תשוקה ואינם רוצים להיכנס לתוך האקט המיני. יותר מכך, הם לא מסוגלים להנות ממנו.

רבים אחרים לא מגיעים בכלל למצב אינטימי עם בת הזוג. בעיית החשק המיני תוקפת אותם עוד לפני שמגיעה סיטואציה מינית, הם לא חושבים על יחסים אינטימיים, מאבדים את התשוקה הטבעית ומעדיפים לבלות את הלילות בשינה, קריאה, צפייה לטלוויזיה ושאר דברים שאינם תורמים לזוגיות.

  • מהן הסיבות הנפוצות לחוסר חשק מיני

התקפי חרדות, דיכאון זמני או קליני, תחושה של מצב רוח ירוד – כל אלו תורמים לאי הופעתו של החשק המיני. גברים שעברו תקופה קשה, אינם יציבים מבחינה רגשית ונפשית, מתקשים לחשוב על מין כדבר מהנה ומשחרר ומעדיפים להסתגר ולהימנע מקשר אינטימי עם בת הזוג או עם כל אישה אחרת. במקרים כאלו חשוב לקבל מענה רפואי מפסיכיאטר או פסיכולוג, להיות במעקב אצל הרופא המטפל ולהיעזר במידת הצורך בתרופות.

  • חוסר ביטחון

אצל גברים רבים חוסר חשק מיני הוא תוצר של חוסר בטחון. גבר שעבר מצב מביך במיטה, למשל אי אונות או קשיים בזקפה, ייתכן ויסבול מחוסר חשק מכיוון שיפחד להגיע שוב למצב לא נעים כמו זה שחווה. במקרה כזה ניתן להיעזר בתרופות ובתכשירים טבעיים המסייעים למנוע אי אונות ומשפרים את החשק המיני.

  • בעיות בזוגיות

בעיות בזוגיות מתקשרות כמובן באופן ישיר גם לחיי המין ולחשק המיני. כאשר המצב מתוח בין בני הזוג, כאשר הם לא מתקשרים או רבים כל הזמן, כאשר אין משיכה אלא עוינות, המצב יכול להפוך אי- מיני ולא יהיה חשק אצל הגבר. במקרים בהם האישה בגדה בגבר והוא חווה פגיעה קשה בתוך מערכת יחסים, יהיה קשה להפוך את הסיטואציה ולחוות חיי מין מספקים.

  • לחץ ומתח

תקופות של לחץ ומתח, בין אם זה בעבודה, בבית או בכל מקום אחר, הן רק חלק מהסימפטומים של חוסר חשק מיני אצל גברים. חשוב להשקיע זמן עם המשפחה ובעיקר עם בת הזוג, ללמוד להשאיר את המתחים מאחור ולמצוא להם ביטוי ופורקן. כך יהיה ניתן לפנות זמן ומחשבה לנושא הזוגיות והקשר המיני.

לקריאה נוספת אודות חסר חשק מיני אצל גברים לחץ כאן

גברא – פתרון טבעי יעיל לבעיית החשק אצל גברים

גברים רבים מחפשים פתרון לבעייה של חוסר חשק מיני אך אינם רוצים להשתמש בתרופות כימיקליות. גברא היא פורמולה טבעית, העשויה כולה מחומרים שמגיעים מהטבע, הייצור של גברא נעשה תחת כל האישורים והתקנים המחמירים  והיא מאושרת לשיווק בארץ בארצות הברית ובאירופה,. התרופה הטבעית היעילה הזו יכולה לשפר את החשק המיני ולהפוך את חיי המין למספקים יותר, כל זאת מבלי להיחשף לתופעות לוואי מסוכנות ולסכנות בריאותיות חמורות.

אם אתה סובל מחוסר חשק מיני, גברא היא הפתרון האידיאלי עבורך – טבעי, חזק,נטול תופעות לוואי ויעיל לטווח ארוך.