הסיבות והפתרונות לחוסר חשק מיני

בשלבים שונים של החיים כל גבר ואישה יכולים לחוות ירידה מסוימת בחשק המיני, ואף חוסר חשק מיני הנמשך לאורך תקופה. מדוע תופעה זו מתרחשת? כיצד היא קשורה לאורחות החיים בעידן המודרני? אילו פתרונות קיימים עבורה? על השאלות האלו ונוספות נשיב בשורות הבאות. 

(המשך…)

מהם הגורמים לאימפוטנציה וכיצד מטפלים

אימפוטנציה, המוגדרת לעיתים גם כקושי להשיג זקפה, היא בעיה הרבה יותר שכיחה ממה שאתם חושבים. אמנם היא נפוצה במיוחד בגילאים מבוגרים לאחר העשור החמישי והשישי לחיים, אולם היא בהחלט מופיעה ובשיעורים ניכרים גם אצל גברים צעירים יותר.

(המשך…)

הקשר בין טיפוח גברי לחשק מיני

היכולת לעורר תשוקה מינית אצל בת הזוג שלך תלויה במצב הרוח שלך, בעונת השנה, במאמץ שאתה משקיע בזמן האחרון במערכת היחסים שלכם כמו גם בטיפוח העצמי שלך. זה יהיה קל מאוד להאשים את התשוקה המינית המופחתת בעובדה שאתם יחד כבר כמה חודשים או שנים. אבל האמת היא שתשוקה מינית פוחתת במערכות יחסים שבהן הקשר הזוגי לא מקבל כבר זמן מה את העדיפות הראשונה.

(המשך…)

המדריך המלא לויאגרה

ויאגרה – המדריך המלא

ויאגרה (Viagra) היא תרופה שהומצאה על ידי חברת פייזר האמריקאית והפכה עם השנים לאחת התרופות המובילות בתחום הטיפול באין אונות. היא קיבלה את האישור של ארגון הבריאות האמריקאי בשנת 1998. התרופה פותחה בתחילה כדי לסייע לחולי לב הסובלים מתעוקת חזה, כשהיא מתבססת על חומרים פעילים המסייעים בהרחבת כלי דם. אותם חומרים פעילים נמצאו כיעילים גם בטיפול בבעיות זקפה אצל גברים ומאז החלה התרופה לצבור פופולריות בקרב גברים בכל רחבי העולם. (המשך…)

זיוף ויאגרה וסיאליס

איך מזהים זיוף של כדורים

בשנים האחרונות מתמודדת תעשיית התרופות עם תופעה של זיופים. חברות שמנצלות את העובדה שמטופלים רבים מתקשים לממן תרופות יקרות יוצרות תחליפים זולים ומזוייפים ומכנות אותם בשם דומה לתרופה המקורית. כתוצאה מכך נוצרים מצבים שיכולים להיות מסכני חיים עבור גברים ונשים כאחד.

(המשך…)

חוסר חשק מיני

חוסר חשק מיני בקרב נשים וגברים

בעולם המערבי בו אנו חיים זוכות הנשים בלגיטימציה לחוש חוסר חשק מיני, להודות בכך, לשוחח על היעלמותו של החשק ואף לנסות ולמצוא פתרון. גברים לעומת זאת נמנעים מהתמודדות עם הבעיה ולרוב סובלים בשקט מבלי לנסות אפילו למצוא טיפול מתאים, טיפול שעשוי להביא להקלה משמעותית בקושי ואף להחזרתו של החשק המיני. (המשך…)

מהי שפיכה מוקדמת

 

שפיכה מוקדמת, טיפול בשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת אינה תופעה רצויה או נעימה, מדובר בבעיה חמורה שעלולה להוביל את הגבר הסובל ממנה להימנעות מוחלטת מקיום יחסי מין ומתופעות לוואי נפשיות קשות ביותר. אין ספק שלא כל הגברים חווים בצורה כה דרמטית את הבעיה אך עבור רובם מתבטא חוסר היכולת לשלוט בזמן השפיכה או במילים אחרות חוסר היכולת לענג את בת הזוג באמצעות משגל ארוך באופן מתסכל, קשה ומטריד. (המשך…)

פתרון לשפיכה מהירה

איך מתגברים על שפיכה מהירה?

נתחיל מהסוף, פעולת השפיכה היא בעצם דרכו של איבר המין הגברי לפלוט החוצה את נוזל הזרע. באופן עקרוני נועד מנגנון זה לשמש את תהליך הרבייה בטבע (הזרע נפלט בחוזקה יחסית אל תוך הנרתיק הנשי ומשם עושה את דרכו אל הביצית). אך מכיוון שמדובר באחד התהליכים המענגים והנעימים ביותר המתרחשים בגופנו, משמשת השפיכה גם כרגע השיא של האקט המיני, פורקן פיזי ומנטלי עוצמתי. (המשך…)

ויאגרה ללא מרשם

ויאגרה ללא מרשם

גברים רבים מרגישים מבוכה רבה לגשת אל הרופא ולקבל עזרה בכל מה שקשור לתפקוד המיני. ויאגרה, אחת התרופות הכי נפוצות בתחום, נמכרת רק לפי מרשם רופא. פירוש הדבר הוא שצריך לגשת לרופא המטפל, לעבור בדיקות ולקבל את התרופה לאחר שוידאתם שהמצב הבריאותי מאפשר זאת. עבור רבים מדובר במצב לא נוח ואפילו מביך והם מעדיפים לחפש פתרונות חלופיים, למשל הזמנה דרך האינטרנט של תרופות להגברת החשק.

(המשך…)

מהי זקפה

מהי זקפה?

זקפה היא תהליך פיזי שקורה בדרך כלל בעקבות גירוי מיני. במהלך הגירוי המיני איבר המין הגברי מתקשה, זרימת הדם לאיבר הופכת מוגברת והוא למעשה ניצב יציב ואינו רפוי. כך ניתן לקיים חדירה ויחסי מין מלאים.

(המשך…)

מהי שפיכה

מהי שפיכה

השפיכה היא למעשה הוצאת הזרע שעובר דרך צינור השופכה עד לקצה איבר המין של הגבר. השפיכה מתבצעת לאחר גירוי מיני והיא למעשה האקט שמסיים את המשגל. גברים רבים סובלים מתופעה שנקראת שפיכה מוקדמת, שמשמעותה שפיכה זמן קצר מאד לאחר שהחל האקט המיני. תרופות טבעיות וכימיות יכולות לעזור לעכב את השפיכה. (המשך…)

חוסר חשק מיני אצל גברים

סיבות לחוסר חשק מיני אצל גברים

גברים רבים סובלים מבעיות של חשק מיני. הם מגיעים למצב אינטימי עם בת זוגם ואינם מסוגלים לתפקד, הם לא מרגישים תשוקה ואינם רוצים להיכנס לתוך האקט המיני. יותר מכך, הם לא מסוגלים להנות ממנו.

(המשך…)

תחליפים לויאגרה

תחליפים לויאגרה

המודעות לאורח חיים בריא ולשימוש בחומרים טבעיים מגיעה גם לעולם המיניות. בעוד שבעשורים האחרונים האמצעי המוביל לחיזוק כוח הגברא הייתה תרופת הויאגרה, בשנים האחרונות המצב הולך ומשתנה ואל השוק מגיעים מגוון תחליפים לתרופה הכימית הזו, שגוררת איתה גם לא מעט תופעות לוואי לא בריאות בעליל. (המשך…)