חוסר חשק מיני

חוסר חשק מיני בקרב נשים וגברים

בעולם המערבי בו אנו חיים זוכות הנשים בלגיטימציה לחוש חוסר חשק מיני, להודות בכך, לשוחח על היעלמותו של החשק ואף לנסות ולמצוא פתרון. גברים לעומת זאת נמנעים מהתמודדות עם הבעיה ולרוב סובלים בשקט מבלי לנסות אפילו למצוא טיפול מתאים, טיפול שעשוי להביא להקלה משמעותית בקושי ואף להחזרתו של החשק המיני.

ההימנעות נובעת ככל הניראה מהקשר הישיר בין תפקוד מיני (וכמו כן, חשק מיני) לגבריות. גברים שאינם מלאים בחשק מיני חשים כי הגבריות שלהם אינה שלמה אלא פגועה וחלשה, רגש שבהחלט לא קל להתמודד עמו.

כיצד בא לידי ביטוי חוסר חשק מיני?

יכול להיות שאתם באמת עסוקים מאד, שהבוס מלחיץ, שהילדים מעייפים, שקושי כלכלי מטריד אתכם ושפשוט אין לכם חשק לשום דבר, בטח לא לסקס, זה בסדר, יש גם תקופות כאלו, בהם החשק המיני יורד ובראש סדר העדיפויות אתם ממקמים את השינה, האוכל או משחק הכדורגל הקרוב של ברצלונה.

אז מתי הופך היעדר החשק המיני לבעיה?

כאשר פרק הזמן בו החשק נעדר ארוך (כמה שבועות עד חודשים), הפרטנר שלכם חש פגוע, הזוגיות מתחילה להתערער ובעיקר כאשר אתם מוצאים את עצמכם נמנעים מכל פעילות מינית באופן גורף.

חשק מיני כשמו כן הוא, מבוסס חשק, רצון, צורך. אנו יודעים שהחשק ישנו כאשר אנחנו מתמלאים בחשק לגעת בפרטנר שלנו, לחוש את גופו ולהניח לו לחוש את גופנו. החשק ממלא אותנו באנרגיה טובה המסייעת לנו לקיים יחסי מין מלאים או חלקיים מתוך רצון להגיע לשיאים של חיבור נפשי ופיזי וגם לאורגזמה ולפורקן.

סקס ואהבה - לאן נעלם החשק המיני?

החשק המיני מתבטא גם באופן פיזי כמובן, אצל גברים מופיעה זיקפה ונשים חוות רטיבות והתקשות של הדגדגן (יש להדגיש כי קיים מצב בו גבר יחוש קושי להגיע לזיקפה גם כאשר החשק המיני קיים).

חוסר חשק מיני לעומת זאת בא לידי ביטוי בכך שלא מתקיים בנו כל רצון למגע פיזי, אנו נמנעים מקיום יחסי מין וכמובן שלא יוזמים כל פעילות כזו. בהמשך התופעה מגיעה לא פעם גם להימנעות מכוונת מסיטואציות מיניות (שינה מוקדמת, מחלה פיקטיבית ותירוצים אחרים).

גורמים אפשריים לפגיעה בחשק המיני

נחלק את הגורמים לפגיעה בחשק המיני לשלוש קטגוריות: פיזית, נפשית וזוגית.

  • סיבות פיזיולוגיות: גברים רבים סובלים או יסבלו במהלך חייהם מירידה בחשק המיני כתוצאה מניתוח, נטילת תרופות לטיפול במחלות כרוניות, השמנת יתר, סכרת, לחץ דם ובעיות לב, חוסר בפעילות ספורטיבית, ירידה ברמת הסטוטסטרון אימפוטנציה ועוד.
  • סיבות נפשיות: גברים בריאים החווים תקופה של חוסר חשק מיני יכולים לקשר אותה למספר תופעות, לחץ גדול מאד, דיכאון או חרדה קשה, רקע מיני לא פתור מילדות, עכבות מקיום יחסי מין עקב חרדת ביצוע כתוצאה מכשל עבר או מחוסר ניסיון ועוד.
  • סיבות זוגיות: זוגיות במשבר גדול, תחושה של חוסר חיבור או אינטימיות עם בת הזוג, חוסר משיכה, שיעמום או מיצוי של מערכת היחסים ועוד.

אנחנו בטבע דיירקט מאמינים כי לכל גבר (ולכל אישה כמובן) יש זכות לחיי מין מהנים ומלאי תשוקה. זו גם הסיבה שאנו משקיעים מאמצים אדירים בפיתוח מוצרים טבעיים .

כמוסות הגברא PRO מסייעות להגברת החשק, התשוקה וההנאה במיטה , עוזרות לתחושת הגבריות והביטחון, לחיי האהבה מענגים ולילות ארוכים ומהנים.

להזמנת כמוסות גברא PRO בצורה דיסקרטית וישירה הביתה לחץ כאן > מיוצר במפעל בעל רישיון משרד הבריאות מס' 4/939 תחת דרישות תקן G.M.P. ו- ISO2200

המוצר אינו תרופה ולא נועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי.

המידע באתר אינו רפואי ואינו התוויתי  ואינו מבוקר ע"י משרד הבריאות.